Matti ei kuulemma enää tiedä rakastaako tai haluaako enää olla mun kanssa. Tuntee kuulemma ettei hänen antamansa tuki riitä. Pelottaa että tämä on nyt tässä. Oon yrittäny pyytää anteeksi mutta hänen täytyy miettiä voiko antaa anteeksi. Ymmärtäisi kuuelmma tätä mun suremista paremmin jos mulla olis siihen joku syy. Jos olisin ollu raskaana ja saanu keskenmenon niin sen hän olis ymmärtäny mut nythän mulla ei ole ollut mitän mitä olisin edes voinut menettää. Kysyin että mitä pitäis tehdä että saisin kaiken korjatuksi. Kuulemma mun pitää miettiä sitä. Mitä mä voin tehä jos anteeksipyyntö ei auta? Piristyähän mun tietysti pitäis. Helvetin hyvä sauma yrittää piristyä.

En vaan tiedä yhtään mitä teen jos tää nyt on tässä. Ku ei tässä kaupungissa ole mulla muita kavereita ku kämppis eikä juuri muutakaan elämää. Pelkään et sama rinki alkaa alusta kun mikä oli ennen Mattia.