Pää on taas sekaisin ja kun minut tuntee niin voi hyvin arvata että mmistä syystä. Miehistä. Taisi olla edellinen tai sitä edellinen postaus kun kerroin villistä illasta erään henkilön kanssa ja eilen illalla sitte erehdyin muistelemaan vähän vanhoja erään toisen miespuolisen kanssa mesen välityksellä. Nyt en ole ihan varma olisiko kannattanut. En tykkää tästä olosta yhtään. Ei tiedä kumpaa ajatella eikä vaan osaa olla ajattelematta.

Keskustelin parhaan kaverini kanssa tilanteesta. TUlimme siihen tulokseen että jos ajatteleen asiaa siltä kantilta että kumpaan mieheen on todennäköisemmin enemmän mahdollisuusksia niin se on A (mesekaveri) mutta vaarana siinä on se etten edellenkään pääse irti S:stä.

Mietimme myös minun ja S:n suhdetta ja yhteistä menneisyyttä. Siitä saimme aikaan johtopäätelmän että meillä on välissä joku solmu mikä vaatii aukomista. MInä en voi olla hänen kanssaan tekemisissä ellemme voi olla yhdessä koska en muuten pääse ollenkaan elämässä eteenpäin. Totesimme myös sen että kyllä S:llä täytyy kuitenkin jonkinlainen kiinnostus olla minua kohtaan koska hän aina lankeaa minun kohdallani seksiin vaikka en häntä pahemmin provosoisi.

Muutaman kerran olen mennyt hänen viereensä sillä mielin että läheisyys riittää enkä halua mitään emenpää kuin vain läheisyyttä. Kuitenkin jossain vaiheessa hän on alkanut osoittaa merkkejä seksin suuntaan. Silloinkin nyt viimeksi olis minulle riittänyt ihan vain läheisyys mutta seksiähän siitä sitten tuli.

Kuten jo sanoin. Meillä on välillä jokin solmu joka pitäisi saada selväksi. Vaihtoehtoja voi olla enemmänkin mutt minä näen tällä hetkellä vain kaksi. Eli joko ei olla mitenkään tekemisissä eikä edes nähdä toisiamme mikä olisi kyllä todella surullista. Tai sitten ollaan yhdessä mikä on vielä tässä vaiheessa ainakin aika epätodennäköinen vaihtoehto. Kuitenkaan koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu ajan mittaan.

Vielä palatakseni A:han. Kyllä voisin olla hänen kanssaan mutta se todellakin edellyttäisi sitä että joko minun ja S:n välinen solmu avataan tai sitten emme vaan tapaa enää ollenkaan.

En tiedä. Kai nyt on vaan ihan todella otettava käyttöön se aika näyttää ajattelumalli ja katsoa mitä tapahtuu jos on tapahtuakseen. Suuntaan tai toiseen.