KÄvelin ihan varmasti viime yönä jonkun haamun tai hengen läpi. Tai en tiedä kävelinkö ihan läpi mutta hyvin lähellä se mun edessä oli. Yöllä olin menossa nukkumaan ja kuljin meidä'n pimeän olohuoneen läpi. Yhtäkkiä mun eteen tuli iso vaalea hahmo ja mun oli pakko pysähtyä. Vasitomaisesti nostin käden kasvojen eteen suojaksi ihan niinkuin jotain aineellista olis tullu päin näköä. Hahmo kuitenkin katosi saman tien mutta tunsin jonkun sellaisen pienen tuulenvireen mikä ei kyllä ole luonnollisesti mahdollinen sisällä varsinkaan kun mikään ovi tai ikkuna ei ollut auki.

TUli siitä hieman värisyttävä olo. Varsinkin kun aloin miettimään kuka meillä kävi ja millä asialla. En erottanut hahmossa tarkkoja muotoja tai piirteitä mutta kyllä se ihan ihmiseltä näytti. Oli reilusti minua pidempi ja aika harteikkaan ja jykevän näköinen tapaus. Tiedä häntä. Täytynee olla nyt lähiajat valppaana jos vaikka kuulee jonkun jutun johon liittyisi joku pitkä ja jykevä tyyppi.