
Tällainen siitä hameesta sitten tuli. Mitähän olis mennyt- pari tuntia värkkäillessä. Toivottavasti ei naapurit tykänny kyttyrää ku huruttelin ompelukoneen kanssa yömyöhään.
keskiviikko, 25. maaliskuu 2009

Tällainen siitä hameesta sitten tuli. Mitähän olis mennyt- pari tuntia värkkäillessä. Toivottavasti ei naapurit tykänny kyttyrää ku huruttelin ompelukoneen kanssa yömyöhään.
ElämänTerällä kulkee 19 vuotias tyttönen jonka kulku ei ole aina ollut aivan haavatontakaan. Elämän pieniä iloja ja surujakin on kerätty taskuun talteen ja niitä yritetään -iloja varsinkin- koota lisää sen mukaan kuin niitä annetaan.
Jätäppä jälki käynnistäsi.
Kommentit