Tänään sitte eka päivä täällä mun uus-vanhassa koulussa. HOmmia pukkaa niin koulujuttujen puolesta ja sitten ihan oheistoiminnan puolesta myös. Oppilasyhdistyksessä kun olin viimeksikin niin nyt sitten menin sinne taas. Heti napsahti pientä nakitusta. Sitten vielä olisi huomenna kahville meno entisen -hmm- hoidon kanssa. Kuulemma olisi ohjelmassa käydä kahvilla ja muitella vanhoja sekä vaihtaa kuulumisia kuluneesta ajasta jonka olen ollut täältä pois. Aikeissa ei ole varmaankaan kuitenkaan uudistaa niitä intiimimpiä tapahtumia. tai mistä sitä tietää mutta ei ainakaan minun aloitteesta.

Eilen ilalla piti jo käydä vähän pyörähtämässä pienissä opiskelija bileissä. Tuli kerrattua ja julkistettua melkoisen mielenkiintoisia asioita siellä liittyen viimeisen reilun puolen vuoden aikaiseen seksielämääni.

Oikeastaan täytyy todeta tässä vaiheessa että varattuna ja vakiintuneena ollessa jossain vaiheessa vähän kaipasin sinkkuaikojani kun sai mennä ja olla ja tulla ja tehdä mitä ikinä halusi. Kohtuullisen paljon flirttailusta tykkäävänä ihmisenä voin sanoa että nyt on ihan mukavaa kun on vapaa tekemään mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa. Luulen myös että tällaisia ajatuksia ei olisi tullut jos kumppani olisi ollut "oikea".

 

Blogin sävy saattaa nyt hieman muuttua kun on uusi elämäntilanne ja kaikkea. Juttujen asiallisuuden luulen laskevan ja huumorin (jos sitä on viimeaikoina ollut) muuttuu varmaan myös ja luulisin että jonkin verran härkimpään suuntaan. Tämä on sitä minua jollainen olin ennen kuin blokissa edellä kerrotut asiat tapahtuivat.