Koska olen erittäin vilkkaanmielikuvituksen omaava tapaus niin se välillä ajaa mut melkoisiin vainoharhoihin ja meinaan hajoilla oikeen huolella. Nyt siis on juurikin tällainen tilanne. Osan siitä pystyy pistämään aivan väsymyksen piikkiin mutta tuskin nyt aivan kaikkea.

Elikkä eilen sain tiedon että tämä tyttö josta kerroin on siis tänään päässyt teholta tavalliselle osastolle ja tytön pikkuveli joka on toiminut viestilintuna lupasi siis toimittaa mulle huoneen numeron sinne sairaalaan että voin ihastukselleni soittaa. Nyt ei siis tämän päivän aikana ole numeroa kuulunut ja sitten kun yritin asian tiimoilta soitella sairaalaan ja kysyä asiaa niin sairaalassa ei kuulemma sen nimistä potilasta ole. Tosin eihän ne sairaalasta kyllä sellasta tietoo saa virallisesti kuulemma antaakkaan kuin sukulaisille mut kuulemma sitä ei ihan pilkun päälle yleensä noudateta. Toivottavasti oli säännöt tietävä henkilö puhelimessa. Lisäksi kun siihen lisää sen että ko. kolarista en ole mistään löytänyt mitään tietoa mistään kanavasta niin johan alkaa mielikuvitus laukata. Voihan se olla että tämä tosiaan on pelkkä vainoharha mutta pelottavasti mun vainoharhat on jonkin kerran osoittautuneet varsin paikkaansa pitäviksi. Pelottaa.

En kyllä oikeen osaa uskoa että tämä tyttö omaisi niin kieroutuneen huumorintajun että tekisi tällaista. En pystyis uskomaan mutta mähän oonkin aika naurettavan sinisilmäinen tapaus välillä ja varsinkin silloin jos joku saa aikaan mussa jotain syvempiäkin tunteita.

Toivon todella että nää mun vainoharhat osoittautuu vaan mun mielikuvituksen tuotteeksi.