Ei vaan menkkoja näy eikä kuuluu. Ystävä kehotti hakemaan uuden testin huomenna apteekista. Se millä testasin viimeksi on kuulemma yksi epäluotettavimmasta päästä testejä. Tai sitten odotan tiistaille ja käyn vähän isomman kunnan apteekissa koska hieman pistää hävettämään käydä täällä jatkuvasti hakemassa testejä. Apteekin täti kun katsoi jo pahasti silloin ennenkin kuin hain vain pillereitä.

En kyllä kovin vahvasti usko raskauteen. Tai sitten se on joku kieltovaihe tai joku. Tai sitten se tosiaan johtuu vain jostain epämääräisestä syystä et menkat on myöhässä.

Kuitenkin mun on pakko myöntää että niin kovin paljon haluaisin vauvaa. En mä osaa oikeen sitä enää kuvaillakkaan. Jotenkin tuntuu aina kun saan lapsen syliin että en halua antaa sitä pois. Haluaisin vain pitää sitä ikuisesti siinä sylissä ja hoitaa ja rakastaa sitä. Mutta hankalahan se on lasta saada kun ei ole miestäkään. Siihen kun tarvitaan kuitenkin aina kaks et saa lapsen alulle.

Muutamalta taholta oon kyllä kuullu että oon vielä liian nuori äidiksi. Myönnän että nuori kyllä oon mutta minkä mä itselleni voin. Vaikka en tosiaan kovin suuresti usko raskauden mahdollisuuteen toivon kuitenkin tavallaan niin kovasti sitä. Samalla myös pelkään sitä mutta enemmän kuitenkin toivon sitä. hullu minä.