Olipahan sitte peijaiset. Ruokaa oli varattu rykmentille ja kakkuaki lähemmäs neljälle kymmenelle. Paikalle tuli parikymmentä ihmistä ja nyt on sitte ruokaa mistä syyä vaikka minkä aikaa etteenpäin.

Paikalle saapu myös muuan mies josta äiti on haaveillu mulle miestä. Toissa kesänä se jo alkoi siitä puhumaan ja nyt jatkaa kun edellisestä miehestä on päästy. Kysyin silloin että minkähän ikänen tämä mies on ja äiti ei osannut sanoa. Sanoi silloin että vaikka olis 25 niin ei olis mulle liian vanha. Nyt tuli sitte selville miehen ikä. 28. Empä taida vaivautua. Ei oo oikeen minun tyylinen mies. Ja ennustajahan sanoi etten vielä tunne sitä tulevaa miestäni ja tämän miehen olen tuntenu koko elämäni. hehheh.

Oli meillä tosiaan se kakkukin. Äiti leipoi kakun aj minä koristelin. hirviporukan peijaiset kun oli niin tottahan piti kakussakin olla hirvenpään kuva.

Ohjelmassa oli pieni huumoripitoinen teksti jonka luin ja sitten yksi hirvimiehistä soitti sahaa.