Juttu menee siis näin: olin joskus ennen joulua intiimeissä tekemisissä yhden miehen kanssa. Seksi ei kuitenkaan erinäisistä syistä onnistunut ja asian annettiin olla. Mies ei sanonut minulle suoraan etten saisi puhua asiasta kellekkään joten en sitten jostain sivulauseesta sitä tajunnut. Kerroin asiasta parille ystävälleni ja jotain tietä asia, siis että olin siitä puhunut, meni myös tämän miehen korviin. Nyt hän sitten on minulle vihainen. Olin tilannut häneltä vähän aikaisemmin taulun ja toimittanut taulupohjan jonka hän sitten suutuspäissään rikkoi. Nyt hän sitten oli uhkaillut että nostaa kunnianloukkaussyytteen koska olen loukannut hänen kunniaansa kun olen itseäni koskevasta asiasta kertonut läheisille ihmisille. Mitään perätöntä kertomassani ei siis ole.

luin sitten asians tiimoilta vähän lakitekstiä aiheesta kunnianloukkaus. Totesin että tämä asia ei todellakaan kuulu kunnianloukkauksen piiriin koska juttu ei ole aiheuttanut hänelle mitään ongelmia tai haittaa. Ainostaan omantunnontuskat korkeintaan jos tuntee että on niin hävettävää olla intiimeissä tekemisissä minun kanssani. Sanonpahan näin omastapuolestani että jos näin on niin olisi voinut miettiä sitä silloin. Jos itse olisin näin herkkänahkainen ja nostamassa syytteitä tuollaisista asioista niin saisin olla oikeudessa yhtenään.

Senkin vielä sanon että jos alat uhota jostain tuollaisesta asiasta niin ole hyvä ja ota asioista etukäteen selvää. Saatat säästyä kohtuulliseltakin häpeältä kun osaat olla nolosti aukaisematta suutasi asioista joista et tiedä mitään.