Eikö Päivin ryöhkeydellä, ilkeydellä, vallanhalulla ja pahuudella ole mitään rajaa? Tänä aamuna luimme Matin kanssa Päivin kirjoittaman sähköpostin jossa hän hyvin selvin sanoin ja suoraan syytti minua poikansa viemisestä häneltä ja häntä vastaan kääntämisestä. Olen kuulemma aivo-pessyt Matin perhettään vastaan ja syöttänyt hänelle omat mielipiteeni. Minä olen nyt se kaiken pahan alku ja juuri. Kuulemma on sairasta kuinka olen masennuksella Ominut Matin itselleni. Se tosin kuulemma on myös osa tiettyjen uskontojen toimintaa ja käyttäytymistä. Minä kun olen vanhoillislestadiolaisesta perheestä kotoisin vaikka en enää itse olekkaan ns. uskossa.

Asuntoasia meni PÄivin mukaan ihan vituiksi kun Matti ei muuttanutkaan yksinään. Toisaalta taas Päivi puhui minulle että minun pitäisi muuttaa Matin kanssa yhdessä koska hän ei tiedä tuleeko Matin yksin elämisestä mitään. Kuulemma olisi aikoinaan jo pitänyt mennä Matin kohdalla suositellun tuetun mallin mukaan. Matilla kun on lievä adhd. Olisi sitä voinut miettiä silloin aikaisemmin eikä vain väittää vastaan kaikkea ylimääräistä tukea. Turha siitä on minua yrittää syyttää.

Päivi oli kertomansa mukaan jutellut jonkun nuorisopsykiatrin kanssa joka oli sanonut että tilanne on minun syyni. Kysyin asiasta psykologian opettajaltani joka sanoi että joko Päivi valehtelee tai sitten psykiatri on tehnyt virkavirheen koska psykiatri ei saa alkaa etsimään syyllisiä ja puhumaan tuohon sävyyn ihmisestä joka ei ole paikalla.

Päivi voi kuulemma yrittää luoda jonkinlaisen suhteen minuun muttei kuulemma koskaan anna anteeksi minulle että olen kääntänyt hänen poikansa häntä vastaan. Minulle taas on ihan saman tekevää antaako hän anteeksi vai ei enkä todellakaan halua hänen kanssaan minkäänlaista suhdetta enää koskaan.

Ei tästä helvetin paskasta tule yhtään mitään. vitut.