Nyt ei ole asiat hyvin. Siis mulla ei ole hätää eikä sen suurempia muitakaan ongelmia mutta... tytöllä josta kirjoitin viimeeksi on hätä. Juuri kun alkaa  näyttää että oon löytäny ihmisen jonka kanssa on hyvä olla ja joka tuntee samoin minusta niin sitten alkaa tapahtua kamalia.

Tänään sain kamalan viestin hänen pikkuveljeltään. Tyttö on sairaalassa. Ajanut aamulla kolarin rekan kanssa. Jalat ja vasen käsi säpäleinä. Leikkaus onnistunut hyvin mutta ei välttämättä enää koskaan kävele kunnolla.

Ensimmäisenä oli herättyään sanonut että pitää minulle ilmoittaa eikä juuri muusta ollut puhunut. En saa häneen toistaiseksi yhteyttä muuten kuin tämän pikuuveljensä välityksellä mutta hän lupasi ilmoittaa minulle heti kun jotain ilmoitettavaa ilmenee. Huomenna jossain vaiheessa saan tietää lisää ja ehkä hänen huoneensa numeron että voin soittaa hänelle.

Vihaan tätä tietämättömyyttä ja pelkoa ja sitä etten pääse hänen luo. Haluaisin auttaa tai edes yrittää piristää sen minkä vain voin.

Jos kohtalon on tarkotus tehdä mun elämästä helvettiä niin tekis nämä vittumaisuutensa sitte suoraan mulle eikä mun rakkaille ihmisille.